בנו של הרב אליהו אבא שאול זצ"ל הספיד "אבי חשב רק על חינוך התלמידים"

    נדב דוד No Comments on בנו של הרב אליהו אבא שאול זצ"ל הספיד "אבי חשב רק על חינוך התלמידים"

    אתמול הלך לעולמו בפתאומיות ראש ישיבת אור לציון הרב אליהו אבא שאול זצ"ל. בתכנית "הפוך על הפוך" שוחח הרב משה בן לולו עם בנו, הרב אלחנן אבא שאול שסיפר איך הוא נפטר, והספידו | האזינו לשיחה המלאה

    צילום: משה יום טוב
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול בשעות הבוקר הגיעה מירושלים הבשורה הקשה על הסתלקותו הפתאומית של ראש ישיבת אור לציון הרב אליהו אבא שאול זצ"ל, בנו של האור לציון חכם בן ציון אבא שאול.

    בנו, הרב אלחנן אבא שאול, שוחח בתכנית "הפוך על הפוך" עם הרב משה בן לולו, וסיפר על הסתלקותו של אביו הגדול, ואמר דברי הספד.

    "אבא נפטר במיתת נשיקה" סיפר בנו הרב אלחנן, "אתמול בבוקר הוא התפלל תפילת שחרית בהתרגשות ובהתלהבות רבה. הוא ביקש מאחי שהיה אצלו שייענה אמן על ברכותיו גם בתפילת הלחש של שמו"ע, והסביר לו שעניית אמן משלימה את הברכה".

    בנו הרב אלחנן המשיך לספר: "אחרי התפילה הוא הריח ריח של אוכל שאימי שמה בתנור, ואמר לאחי שאף על פי שהוא לא רעב, שיביא לו לטעום מזה כדי שלאמא יהיה קורת רוח. הוא טעם מעט מהאוכל, עלה לנוח וקרס".

    "אני איבדתי אתמול לא רק את אבי" אמר הרב אלחנן אבא שאול, "אלא גם את סבא חכם בן ציון. אני הייתי ילד קטן כשהוא נפטר אך אני מכיר אותו על כף ידי רק בזכות אבא, בזכות כל מה שהוא עשה עם דברי תורתו".

    האזינו לדבריו המלאים:



    0 תגובות